piątek, 30 listopada 2012

Moje zwierzaki

Hejka!!!
Jej! Nareszcie weekend♥. Dzisiaj napisałam kilka słów o moich zwierzakach:-).
Omar

Omar jest pieskiem rasy Bulterier. Urodził się 5 grudnia 2010r. Wbrew temu co wszyscy myślą, Omar nie jest agresywny. Jest moją małą krówką zjadającą dosłownie wszystko. Bulek niszczy każdą rzecz jaką zauważy. Omarek jest ciągle głodny:-)
Walerio


Mój mały grubasek♥. Walerio jest kotkiem Syberyjskim. Urodził się 12 lipca 2012r. Lubi jeść (tak jak wszystkie moje zwierzaki), bawić się zabawką, tzw. wędką, przytulać się do wszystkich domowników. Kotek każdą wolną chwilę spędza z Wacusiem.
Wacuś
Wacuś jest Syjamskim kotkiem. Ma śliczne błękitne oczka♥. Urodził się 10 czerwca 2012r., więc jest trochę starszy od Waleria. Wacuś nie jest takim rozbrykanym i psotliwym kotkiem jak Walerio. Wacek jest spokojny, ale czasem też lubi poszaleć. Lubi wspinać się na wszelkie firanki:-).
Rybki
Mam bardzo mało zdjęć rybek, ale to dwa z nich:
Ta rybka już nie żyje od dawna. Teraz została mi już tylko jedna ryba, tzw. kosiarka, ponieważ reszta się ugotowała przez zepsutą grzałkę do wody:-(.

Komentujcie moje zwierzaki i obserwujcie bloga.
Wiktoria♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz