sobota, 24 listopada 2012

Modelina cz.6

Hejka!!!
Co tam u Was? Jutro chyba pokażę Wam moje inspiracje:-)
A dzisiaj mam dla Was kolejną część wyrobów.
1. Donut Hello Kitty

Everybody say HELLO KITTY!!! Jeszcze nie wypieczone:-)
Modelina jakiej użyłam:
donut- Fimo soft- sahara- nr.70
polewa, uszy- Fimo soft- white- nr.0
wąsy, oczy- Fimo soft- black- nr.9
kokarda- Fimo effect- light pink- nr.205
2. Babeczka świecąca w ciemności
Mam zdjęcie tylko świecącej w ciemności.
Modelina jakiej użyłam:
krem- Fimo effect- nightglow- nr.04
podstawa- Fimo soft- sahara- nr.70
3. Róża
Fajnie wyszła:-)
Modelina jakiej użyłam:
łodyga, kolce- Fimo soft- apple green- nr. 50
kwiat- Fimo effect- light pink lub rose- nr.205
4. Zawieszka- owieczka

Nie wiem, dlaczego jest zawieszką;-)
Modelina jakiej użyłam:
owca- Fimo soft- black- nr.9
oczy- Fimo soft- white- nr.0

Na dzisiaj to tyle. Miłego weekendu:-)
Wiktoria

1 komentarz:

  1. Fajne rzeczy :) Ps. Dlaczego zawsze piszesz z jakiej modeliny coś zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń