wtorek, 20 listopada 2012

Modelina cz.4

Hej!!!
Dzisiaj pokażę wam czwartą część moich wyrobów (w tym moje niektóre zwierzaki♥). Tym razem się nie rozpisuję i przechodzę od razu do głównego tematu. Jutro dodam posta z blogami, które lubię. Co o tym myślicie? Dodawajcie adresy swoich blogów to jak je przejrzę to może też znajdą miejsce na tej liście. A więc zaczynamy:
1. Owieczka♥
Owieczka jest strasznie słodka♥♥♥.
Modelina jakiej użyłam:
głowa, nogi, itp.- Fimo soft- black- nr.9
ciało- Fimo soft- white- nr.0
2. Sushi


Nawet fajnie wyszło.
Modelina jakiej użyłam:
wodorosty(to czarne)- Fimo soft- black- nr.9
ryż- Fimo effect- translucent white- nr.014
wasabi- Fimo soft- apple green- nr.50
3. Truskawka
Ale słodka!!!☺♥
Modelina jakiej użyłam:
truskawka- Fimo soft- indian red- nr.24
listki- Fimo soft- apple green- nr.50
4. Świnka♥

Świnki są takie urocze♥♥♥♥♥(♥)...
Niestety nie pamiętam nazwy kolru z jakiego ją zrobiłam:-(
5. Babeczka
Mniam, mniam, mniam...♥
Modelina jakiej użyłam:
krem- Fimo effect- mint- nr.505
spód- Fimo soft- sahara- nr.70

Wczoraj wieczorem wchodzę w statystyki, a tam 100 wyświetleń. Dziękuję♥
Wiktoria


1 komentarz:

  1. Obserwuję i liczę na wzajemność ! :* Też lubię Lucy <33
    http://teendilima.blogspot.com/ Fajniutki blog !

    OdpowiedzUsuń