piątek, 23 listopada 2012

Modelina cz.5

Czeeeeść!!!
Co tam u Was? Wczoraj miałam dyskotekę klasową, więc dlatego nie dodałam żadnego posta.
Dzisiaj przedstawiam Wam już piątą (WOW) część moich wyrobów. Planuję kupić w weekend Fimo liquid. Używałyście już Fimo liquid?
Zaczynamy:
1. Lizaczek
Modelina jakiej użyłam:
lizak- Fimo effect- glitter blue- nr.302
patyczek jest oczywiście z wykałaczki
2. Moje Fimo canes
Fimo canes (?). Jak to się nazywa? Akurat wyleciało mi z głowy:-D
Nie będę pisać jaką warstwę zrobiłam z czego, bo to jest bez sensu.
Modelina jakiej użyłam:
Fimo soft- apple green- nr.50
Fimo effect- glitter blue- nr.302
Fimo soft- lavender- nr.62
Niektóre numery znam już na pamięć, hahaha.
3. Duch
A tak wygląda w ciemności
Booooooooo!!!!
Modelina jakiej użyłam:
duch- Fimo effect- nightglow- nr.04
oczy- Fimo soft- black- nr.9
4. Pierogi
Te pierogi są dość dziwne...
Modelina jakiej użyłam:
pierogi- Fimo soft- sahara- nr.70
talerz- Fimo effect- mint- nr.505
Ten talerz jest miętowy w kropki w kolorze lila.

Na dzisiaj to tyle wyrobów. Kocham piątki!!!
Wiktoria♥♥♥

3 komentarze:

  1. Ja nie używam fimo liquid... Nie potrzebny mi :P Znam tańszy zamiennik którym też można robić polewy itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modeliniaczko, chodzi Ci o lakier do paznokci? Zdradź mi ten sekret:-D

      Usuń
    2. może też być farbka do szkła ;)

      Usuń