niedziela, 18 listopada 2012

Modelina cz.2

Hejka!!!
Mój dzisiejszy dzień zaczął się i kończy porządkami. Muszę powyjmować wszystkie rzeczy z szafek, ponieważ będę miała nowe meble:-). Planuję zrobić notkę o narzędziach jakich używam. Co o tym myślicie? Piszę posta i zabieram się do lepienia:-D. O nie, jutro do szkoły!!!
A dzisiaj pokazuję wam drugą część moich wyrobów:
1.  Donut z posypką
 Jest przypięty do mojego piórnika. Zrobiłam mojej koleżance identycznego do telefonu.
Modelina jaką użyłam:
donut- Fimo soft- sahara- nr.70
polewa- Fimo soft- glitter blue- nr.302
posypka- Fimo soft- lavender- nr.62
posypka- Fimo soft- white- nr.0
posypka- Fimo soft- indian red- nr.24
posypka- Fimo soft- apple green- nr.50
2. Biedronka
Wszystkim się spodobała:-)
Modelina jaką użyłam:
skrzydła(?)- Fimo soft-  indian red- nr.24
oczy- Fimo soft- white- nr.0
kropki, nosek i reszta elementów- Fimo soft- black- nr.9
3. Robot
Zrobiłam go dzięki tutorialowi z Youtube autorki- Modelina Fashion
Modelina jaką użyłam:
robot- Fimo effect- translucent blue- nr.314
gadżety- Fimo soft- indian red- nr.24
oczy-Fimo soft- black-nr.9
4. Donut z kokardą
Jak widać, robię pełno donatów. Strasznie lubię je jeść:-)
Modelina jaką użyłam:
donut- Fimo soft- sahara- nr.70
polewa- Fimo effect- metallic gold- nr.11
kokarda- Fimo effect- light pink, rose- nr.205  Ten kolor i miętowy są z nowej serii
5. Kotek<3
Kocham kotki<3. Szczególnie Wacusia i Waleria.
Modelina jaką użyłam:
kotek, białka oczne i wąsy- Fimo soft- white- nr.0
łaty- Fimo soft- caramel- nr.7
oczy- Fimo effect- translucent blue- nr.314
nos- Fimo soft- black- nr. 9

Na dzisiaj to wszystkie wyroby. Więcej znajdziecie w kolejnych częściach.
Mam jeszcze do was kilka pytań:
- Mam pisać z jakiej modeliny zrobiłam daną rzecz?
- Myślicie, że mogę zrobić tutorial na...?
- Jak zrobić na blogu pasek po prawej stronie z blogami które się lubi, obserwuję?
- Ładnie lepię?
Odpowiedzi piszcie w komentarzach.
Wiktoria




5 komentarzy:

  1. Super rzeczy !! :)

    Obserwujemy ? :)
    Zapraszam do siebie ♥
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie lepisz. Oraz masz słodkie kotki. ;3 Dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie.

    http://swojwlasnywyimaginowanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ^^ Czyję że będzie ciekawy blog dlatego dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wyroby. Kotki słodkie....

    OdpowiedzUsuń