sobota, 17 listopada 2012

Modelina cz.1

Czeeeść!!!
To pierwszy z kilku(nastu) części postów ze zdjęciami moich wyrobów. Lepię z modeliny FIMO. Uważam, że jest to najlepsza z modelin dostępnych na rynku. Spróbowałam też lepić z modeliny firmy Herlitz. Kupiłam wersję fluo. Po wypieczeniu na moim wyrobie pojawiły się białe kropki:(. Trochę to zniszczyło efekt pracy, ale no cóż..
Dzisiaj byłam z koleżanką na filmie "Hotel Transylvania". To było udane wyjście;). Hahaha. Byłyście ostatnio na jakimś filmie w kinie? Na jakim? Oglądałyście "Hotel Transylvania"?
A teraz do rzeczy:-)
1. Donut z fioletową polewą (wyobraźnia pracuje:):

Wszystkie zdjęcia robię telefonem, więc jakość ich może być kiepska
Modelina jaką użyłam:
donut- Fimo soft- sahara- nr.70
polewa- Fimo effect- glitter purple- nr.602
wzorek na polewie- Fimo effect- metallic gold- nr.11   kocham ten kolor modeliny!
2. Rybka
Zrobiona dzięki tutorialowi z Youtube autorki: Modelina Fashion
Modelina jaką użyłam:
płetwy- Fimo effect- glitter blue- nr.302
ciało(?)- Fimo effect+soft- glitter blue+peppermint
3. Kermit z Muppetów
Identycznego widziałam na allegro.pl
Modelina jaką użyłam:
głowa- Fimo soft- apple green- nr.50
język- Fimo soft- indian red- nr.24
oczy- Fimo soft- white- nr.0
oczy- Fimo soft- black- nr.9
Kermit jest w formie naszyjnika.
4. Babeczka z kokardą
Efekt karmelu na górze babeczki uzyskałam niechcący przypalając modelinę (piekę ją w piekarniku). Byłam ciekawa jak wyjdzie przezroczysta babeczka.
Modelina jaką użyłam:
spód babeczki- Fimo soft- sahara- nr.70 spód robię sama, nie używam formy
krem- Fimo effect- translucent white (transparentny, przezroczysty)- nr. 014
kokarda- Fimo effect- metallic gold- nr. 11

To wszystkie wyroby na dzisiaj. Mam nadzieję, że jutro znajdę czas i pokażę wam drugą część słodkości i nie tylko.
Wstawiam też fotki moich kotków: Waleria i Wacusia

Walerio i mój nos, haha. Mój słodziaczek :-*

Wacuś. Wczuł się w rolę taty Waleria. Walerio cały czas bawi się i leży z Wacusiem.
A tutaj Walerio i Wacuś na drapaku. Moje grubaski :-)
Planuję zrobić notkę o moich wszystkich zwierzakach. Co o tym myślicie???
Komentujcie moje wyroby i kociaki.
Wiktoria <3

5 komentarzy:

  1. fajnie :))

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Button, thx za Twój komentarz. Masz fajnego bloga:-)

      Usuń
  2. Śliczne kotki :)

    nicoleandnicoole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo jakie piękne kotki :* Też mam 2 :3 Fajny blog ;* Już obserwuję i liczę na to samo :3 Zapraszam do obserwowania, komentowania i wpadania od czasu do czasu ^^
    http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kociaki :P Ja na począytku września miałam 9 małych kociaków i 2 kocice xD Zapraszam doo mnie modeliniaczka.blogspot.com Ps. Radze wyłączyś weryfikację obrazkową :D

    OdpowiedzUsuń