piątek, 16 listopada 2012

Pierwszy post!!!

Hejka!!!
Mam na imię Wiktoria i mam 12 lat, czyli chodzę do szóstej klasy. Mam dwa koty, psa i rybki. Zwierzyniec!!! Lubię lepić różne słodkości (i nie tylko) z modeliny. Na moim blogu będę Wam pokazywać moje modelinowe wyroby, gadżety, listę moich ubrań (must have), recenzję książek, filmów i muzyki, zdjęcia moich zwierzaków, inspiracje, czyli będę pisać o wszystkim. Propozycję tematów na posty możecie zapisywać w komentarzach. Będę się starać odpowiadać na większość komentarzy i publikować posty codziennie lub co dwa dni:). W kolejnym poście być może pokaże Wam kilka z moich wyrobów. Trochę ich mam więc całość podzielę na kilka(naście) postów. Piszcie komentarze, polecajcie swoje blogi. 

Wiktoria
Passion fruit    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz