poniedziałek, 19 listopada 2012

Modelina cz.3 + niespodzianka

Czeeeść!!!
Nie lubię poniedziałków. Mam wtedy dużo lekcji i zawsze jakieś niespodziewane przygody. Dzisiaj moje akwarium zaczęło przeciekać. Musiałam szybko ratować sytuację dużą ilością ręczników:-). W czwartek mam klasową dyskotekę, jupi!!! Nie wiem czy jutro napiszę posta, ponieważ mam dość dużo roboty: lekcje do 14.35 i angielski. Na ang. chodzę w czwartek i wtorek. Dziękuję Wam jeszcze za te bardzo miłe komentarze i z tej okazji mam dla Was niespodziankę, czyli słitaśne obrazki ( moich kotków i nie tylko).
Dzisiaj pokazuję Wam kolejną część moich wyrobów:
1. Groszek
Zdjęcie telefonem robione, więc jego jakość jest zabójcza;-)
Groszek zrobiłam z modeliny fluo firmy Herlitz. Wszyscy się skarżą, że ona nie świeci w ciemności, a przecież słówko "fluo" ma dwa znaczenia: fluorescencyjny i jaskrawy. Uważam, że modelina tej firmy jest kiepskiej jakości, ponieważ po wypieczeniu pojawiły się na niej białe kropki:-(. Podobnego widziałam w grafice google.
2. Lizak
Zrobiłam 3 lizaki, a oto jeden z nich.
Modelina jaką użyłam:
lizak- Fimo soft i effect- apple green- nr.50- translucent blue- nr.314
Patyczek to wykałaczka:-)
3. Sowa
Ta fotka jest okropna, ale przynajmniej coś widać, hahaha. Też znalazłam podobną w grafice google tylko w innych kolorach.
Modelina jaką użyłam:
sowa- Fimo effect- glitter purple- nr.602
nos i białka oczne- Fimo effect- nightglow ( świecąca w ciemności)- nr.04
skrzydła- Fimo effect- mint- nr.505
źrenice- Fimo soft- apple green- nr.50
te dwie kropki na oczach- Fimo soft- black- nr.9
4. Złota czekolada
Ciekawe czy istnieje taka złota czekolada?:-)
Modelina jaką użyłam:
czekolada- Fimo effect- metallic gold- nr.11
5. Tort w złotej polewie

Na drugim zdjęciu torcik, a w tle mój test z matmy:-)
Modelina jaką użyłam:
polewa- Fimo effect- metallic gold- nr.11
jasna warstwa w środku- Fimo soft- sahara- nr.70
ciemniejsza warstwa i kulki dekoracyjne - Fimo soft- caramel- nr.7

A teraz obiecana niespodzianka:
 Walerio z Wacusiem♥♥
 Śpiący Walerio♥
Pamiętajcie!
Kocham donuty♥
Szczery króliczek
Wzruszyłam się;-)
Kocham Zwyczajny serial. Mogłabym go oglądać przez cały dzień bez przerwy♥♥♥♥♥
Nienawidzę poniedziałków! Ale lubię oglądać SpongeBoba♥♥♥♥♥
Chceeeeee takie paznokietki
OMG! It's so cute!♥

Na dzisiaj to tyle. Wszystkie obrazki pobrałam ze stronki weheartit.com
Komentujcie i obserwujcie mojego bloga
Wiktoria




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz