poniedziałek, 26 listopada 2012

Modelina cz.8

Hej!!!
Dzisiaj mam dla Was ósmą część moich wyrobów. Już 236 wyświetleń bloga. Dziękuję♥♥♥. Hmm, wiecie jak zrobić baner reklamujący bloga?
Zaczynamy:
1. Donut- piesek
Wczoraj kupiłam nowy kolor modeliny:
- chocolatte ( ten ciemniejszy XD)
Kupiłam jeszcze ten niebieski z brokatem, który już znacie.
2. Kolczyki- cookies
 Nie nosiłam ich jeszcze, bo są ciężkie.
3. Ciasto
To jest chyba kokosanka♥
4. Pralinka
Ładnie wyszła, ale się trochę przypiekła.

Słuchałyście tej piosenki Rihanny?
Ta piosenka jest świetna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥...
Znam prawie całą:-). Chyba zrobię listę moich ulubionych piosenek:-D.
Polecam Wam przy okazji stronkę z której ściągam większość zdjęć- KLIK

 Hahahaha♥
Komentujcie i obserwujcie.
Mam do Was pytanie:
Macie jakieś specjalne pomysły na kolejne posty?
Wiktoria♥♥♥


3 komentarze:

  1. Baner robi się np. łącząc kilka zdjęć swoich wyrobów itp :) To takie zdjęcie które będzie reklamować bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiem. Tylko jak go zrobić i wstawić na pasek z prawej strony.

      Usuń
  2. Ta kokosanka wygląda baardzo apetycznie...

    OdpowiedzUsuń