sobota, 1 grudnia 2012

Nadchodzą święta!!!

Hejka!!!
Dzisiaj miałam bardzo pracowity dzień, który w połowie spędziłam w Ikei.
Hmmm, pokażę Wam zdjęcia świątecznych śliczności.
Ikea- lampa STRÅLA~39,99 zł~
Ja kupiłam dwie srebrne gwiazdki.
Ikea- Hoya Kerrii- roślinka z doniczką~7,99 zł~
Serduszko♥
Ikea- Julmys- papierowa choinka do ozdabiania~49,99 zł~
Ikea- Julmys- świeca zapachowa w szkle~7,99 zł~
Ta z choinką jest fajna:-)
Ikea- STRÅLA- łańcuch do wnętrz, śnieżynki~15,99 zł~
Mam taki!!!

 Home&you- Gimgerlover- fartuch~35,00 zł~
Idealny do wieczornych wypieków
Home&you- Santi- kubek~25,00 zł~
Czerwona maszyna- ruchomy świecznik- karuzela~33,90 zł~
Renifery pod wpływem ciepła zaczynają się kręcić.

Te wszystkie rzeczy są może trochę kiczowate, ale no cóż- w końcu są święta♥
Komentujcie i obserwujcie mojego bloga.
Wiktoria♥♥♥  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz