sobota, 15 grudnia 2012

Tutorial na bułkę

Hejka!!!
Dawno nie pisałam żadnych postów o modelinie, więc postanowiłam zrobić tutorial na kajzerkę.
Potrzebujesz:
- kawałek modeliny w kremowym odcieniu (sahara),
- nóż lub żyletkę,
- pędzelek z małym włosiem,
- 2 kawałki filofuna, sreberka lub sznurka o długości ok. 3-4 cm,
- suche pastele w kolorach: żółtym i brązowym.
1. Z modeliny zrób kulkę i lekko rozgnieć ją w palcach.
2. Pędzelkiem stwórz odpowiednią fakturę bułki.
3. Zetrzyj nożem trochę suchych pasteli.

4. Skrzyżuj kawałki filofuna, sreberka lub sznurka na bułce.
5. Pędzelkiem nakładaj starte pastele ( więcej żółtego niż brązowego). Staraj się uzyskać złoty kolor.
6. Nałóż trochę pasteli w miejsce kajzerkowego iksa.
7. Wypiecz bułkę.
8. GOTOWE!!!

Ja moją bułkę będę wypiekać jutro. :-D

Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten tutorial.
Wiktoria

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny, zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. The best way to make every hour of everyday productive
    is to have an hour-by-hour schedule. A very simple explanation of Selective Mutism is the phobia or fear of
    being seen speaking. In this social anxiety disorder test, you will be evaluating yourself to discover if you are a victim of this disorder.



    Also visit my web-site: how to overcome shyness

    OdpowiedzUsuń