czwartek, 20 grudnia 2012

Moje pieczywo, czyli otwieramy własną piekarnię

Hejka!!!
Jutro podobno jest koniec świata. Ja w to akurat nie wierzę, ale gdy jednak będzię ten post jest ostatni. :-( Taki żarcik. ^_^
Dzisiaj pokażę Wam moje nowe wyroby.
Bułka- kajzerka
Robiłam już tutorial na tą bułę (zapraszam do skorzystania). Po wypieczeniu jeszcze ją troszeczkę "przypudrowałam".
Chleb
Prawdopodobnie też zrobię na niego tutorial, też został przypudrowany.

To wszystkie moje wyroby związane z pieczywem, ale mam dla Was jeszcze taki jeden świąteczny wyrób...
Czapka św. Mikołaja. ;-)

Ta mina jest zabójcza:-D
On tańczy?!
Chceeee
Mniam^_^

Jeszcze na sam koniec- ciekawa buźka:
//_^   EMO
Jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące modeliny, bloga lub czegoś innego, piszcie na mojego e-maila. Znajdziecie go w zakładce "kontakt". Odpowiedzi opublikuję w innej zakładce- "Pytania".
Wiktoria

1 komentarz:

  1. Fajny chleb i kajzerka, ale taka mała rada: nie rób takich głębokich zagłębień;)

    OdpowiedzUsuń