piątek, 7 grudnia 2012

Prezenty

Hejka!!!
Widzę, że lubicie takie posty o prezentach na różnych blogach, więc ja też postanowiłam napisać taką notkę. UWAGA!!! Nie odbierajcie tego jako chwalenie się. Po prostu większość blogerek pisze posty o nowych drobiazgach:
- biżuteria

Sowy! To chyba hit tego sezonu.♥

Jej! Kolczyki- pandy♥ są śliczne.

Hmm, dostałam niechcący dwie pary identycznych kolczyków z motywem pandy. Dzisiaj byłam w kinie na "Frankenweenie" i prz okazji wymieniłam w Claire's kolczyki na tą oto buteleczkę♥. Film świetny. Niedługo recenzja!!!
- książki
Zaczęłam tą książkę i jest naprawdę ciekawa. Agnieszka się postarała.:-)
To druga część serii o Flawii De Luce. Mam też pierwszą, ale obie czekają w kolejce na przeczytanie.
- kule do kąpieli
Strasznie lubię wszystkie rzeczy do kąpieli.:-)
- prezent, który dostałam na szkolne Mikołajki

W szkolnym losowaniu wylosowała mnie moja koleżanka i dostałam od niej świetny prezent. Płyn do mycia, mydełko i balsam do ciała o wspaniałym zapachu i milutka gąbeczka.;-). Thx
- gra planszowa
Dostałam "Grę w życie". Idealna gra na zimowe wieczory♥
- reszta prezentów
Otrzymałam jeszcze czekoladę, gumki do włosów i piżamkę w urocze kwiatki.

To tyle na dzisiaj.
A co Wy dostałyście na Mikołajki?
Piszcie w komentarzach.
Prawdopodobnie przez weekend nie będę dodawała żadnych postów.:-(
Wiktoria♥♥♥ 


2 komentarze:

  1. ten naszyjnik jest świetny xd
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, chyba jesteś bardzo grzeczna, że dostałaś tyle prezentów...m

    OdpowiedzUsuń