wtorek, 25 grudnia 2012

Świąteczne prezenty

Czeeeść!!!
Jak tam się czujecie po Wigilii? Ja z świątecznych potraw nic nie lubię. ;-)

A więc dzisiaj pokażę Wam, co dostałam na Gwiazdkę
- pudełko na biżuterię
- książkę
- gumki do włosów
- kolczyki
- 10 kolorów modeliny Fimo
- nabłyszczacz/lakier do wypieczonych wyrobów
Powiększam zdjęcia, żeby było coś widać
- zestawy do zrobienia różnych rzeczy z modeliny
mam po 2 takie same z dwóch modeli przez pomyłkę
Co jest w tym pudełku?


- ogromny zestaw do robienia makijażu
Z lewej strony są cienie do powiek i kremy też do powiek, po środku też cienie i pędzelki, a z prawej strony mam błyszczyki i róże do policzków

- dwustronny naszyjnik z misiem i kulkami
- kartę podarunkową do Manufaktury

Dostałam dużo świetnych prezentów.
A Wam co przyniósł Mikołaj?
 Piszcie pytania do mnie (jeśli je macie) ^_^

Wiktoria*_*

15 komentarzy:

  1. Jakie super prezenty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też dostałaś świetne prezenty ^_^
      Zakochałam się w tym Twoim kubku i notatniku w babeczki

      Usuń
  2. Padłam jak zobaczyłam to Fimo.... I się tak zastanawiam: po co? Rozumiem dziewczyny które lepią kilka lat że używają tej drogiej modeliny ale na co Tobie?? Na początku używa się normalnych modelin. Trzeba nauczyć się je wyrabiać i nabyć wprawy. A nie tak sobie ułatwiać... Może jeszcze kup tony foremek? Wtedy na pewno będziesz "profesjonalistką".. No nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże.... Masz 12 lat i rodzice kupują ci takie rzeczy?? Ciekawe komu się bardziej poprzewracało... No proszę: po co 12 latce tyle pierduł do malowania? Tyle nawet dorosłe osoby nie mają! A to fimo... No zal dupę ściska... Przecież widać że jesteś ewidentnie rozpuszczona... A ja się zastanawiałam skąd się takie dzieci biorą. Gdyby rodzice cię normalnie wychowywali to byś najwyżej 2 paczki normalnej modeliny dostała...
    Pierwszy raz tu zajrzałam i więcej na pewno nigdy tu nie wejde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Wesołych Świąt!

      Usuń
    2. Hahah xD Świetna postawa Wiktorio :P Ja bym tak nie potrafiła xD
      Ale mam takie pyt. rodzice naprawde nie uważają że malowanie się w wieku 12 lat to trochę... za wcześnie?
      A co do modeliny to żeby się bardziej wyćwiczyć to radze popracować też z tańszą modeliną :P I się troszkę zaoszczędzi :D No wiesz.... Taką modelinę trzeba wyrabiać, jedna jest twarda, druga miękka :P I wtedy ma się wprawę ^.^

      Usuń
    3. Ten zestaw dostałam bardziej przyszłościowo i na spółkę z mamą. Jak na razie ćwiczę makijaż na mojej mamie, sama jeszcze się nie maluję z wyjątkiem błyszczyków.
      Dziękuję za radę

      Usuń
    4. A co do nagłówka to polecam sposób od dommie :) http://tosienosi.blogspot.com/2012/12/jak-zrobic-nagowek-czyli-tutorial-by.html
      Chyba że lubisz bawić się w Gimpie ale raczej nie polecam bo jest dość nieprzyjemny w obsłudze :/

      Usuń
    5. Dziękuję za pomoc. Jak znajdę czas to zrobię jakiś nagłówek

      Usuń
    6. Boze... dzieciecy blog i tyle emocjii. I to z powodu jakiejs tam modeliny czy zestawu do makijazu.. Moze meliske komus zaparzyc??? A Tak w ogole to Happy New Year!!!!

      Usuń
  4. O co wam chodzi, Wiki dostała i ma, to ona wybiera i jeśli właśnie to wybrała to znaczy, że tak ,ma być. Więc oszczędzajcie te głupie komentarze dla siebie. Pozdrawiam Wiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt przecież nie mówi że tam ma nie być czy coś... po prostu robienie z najdroższych modeliny od samego początku nie jest "profesjonalne". Wręcz przeciwnie. A chwalenie się tą modeliną jest wgl... okropne.

      Usuń
    2. Czy ja kiedyś pisałam, że jestem lub będę profesjonalistką? Raczej nie. Lepienie z modeliny to moje hobby.
      Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ale Fimo to profesjonalna modelina. Więc lepiąc z niej i się nią chwaląc najprawdopodobnie starasz się być "profesjonalna". Ale jeśli mam coś poradzić to wszyscy którzy do czegoś doszli w lepieniu z modeliny zaczynali od tych najtańszych... A about cały czas z niej lepi

      Usuń