czwartek, 14 lutego 2013

Tutorial na misia

Hej!!!
Prezentem dla Was na Walentynki jest właśnie ten tutorial na słodkiego misia. Zrobiłam go już dawno, wtedy, gdy robiłam misie na Dzień Babci i Dzień Dziadka.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. ♥
Potrzebujesz:
-brązową modelinę
-mały kawałek różowej modeliny
-mały kawałek jasnobrązowej modeliny
-nóż/żyletkę
-czarny pisak/mazak lub czarną farbę
1. Z brązowej modeliny zrób gruby placek. To będzie brzuszek misia.
2. Zrób dwie nogi i je przymocuj do brzucha miśka.
3. Zrób głowę (musi być trochę mniejsza od brzucha).
4. Teraz z modeliny zrób mały i chudy placek (znowu to określenie). ;-)
5. Z różowej modeliny stwórz chudziuteńki placek (trochę mniejszy od brązowego) i przyklej go do placka z poprzedniego punktu.
6. Przekrój placek równo w połowie. Masz już uszy! Przymocuj je w odpowiednim miejscu.
7. Teraz z jasnobrązowej modeliny zrób cienki placek, mieszczący się między szyją misia a nogami i go przymocuj.
8. Zrób kulkę z różowej modeliny i mały placek z brązowej. To będzie buzia i nos.

9. Teraz zrób 6 małych kulek i 2 większe. Przymocuj je tak, jak na obrazku.
10. Wypiecz misia w piekarniku lub ugotuj.
11. Weź mazak (ja używam cienkopis) i dorysuj misiowi oczy. Możesz narysować mu też buzię.
12. GOTOWE!!!




Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał.
To już 50 post!
Wiktoria ♥♥♥

1 komentarz: