piątek, 22 lutego 2013

Przesyłka ze Sklepik-Dla-Was

Hejka!!!
Postanowiłam sobie, że nie będę podawać nazwy sklepu w którym robiłam zakupy, ale zdradziłam się w innym poście.
Na tą przesyłkę czekałam długo, jednak to się bardzo opłaciło. W ramach "odszkodowania" dostałam foremkę i 10 złotych do wykorzystania w tym portalu.
Zamówiłam:
-trzy buteleczki (na zdjęciu są dwie, ponieważ jedną już wykorzystałam)

-dwie buteleczki 'serca'

-niebieską filiżankę

-sztyfty z napisem love

-patyczki fimo:

-poziomkę

-limonkę

-fioletowo-zielonego grejpfruta

-zwykłego grejpfruta

-foremkę do gałki loda

-foremkę do loda (wafelek, gałka, ozdoba), dostałam ją w prezencie

-sztyfty

-małe kółeczka montażowe

-cztery łyżeczki

-bazę do zrobienia bransoletki.

Moje kolejne zakupy planuję zrobić w Świecie Koralików.
A wy gdzie robicie swoje zakupy związane z wyrobami???
Wiktoria *_*

2 komentarze:

  1. Świetne zakupy :) Ja robię na beads :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy ,ja robię na świecie koralików ,retro koraliku i beads ^^
    Zapraszam do mnie
    http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń