wtorek, 12 lutego 2013

Marchewka kawaii

Hejka!!!
Robienie warzyw i rzeczy z takim "uśmiechem", jaki ma ta marchewka sprawia mi ogromną przyjemność.
Jutro planuję zrobić przepis na walentynkowe ciastka lub coś innego. Cały czas rozmyślam nad candy.
Byłam dzisiaj w pasmanterii i kupiłam po dwa metry niebieskiej i różowej wstążki. Teraz muszę odkryć, jak zrobić z nich małe kokardki.
Dobra, już Was nie będę zanudzać. Przejdźmy do marchewy:
Ona jest taka wesoła ;-)

W planach mam jeszcze post o moich zakupach w Sklepik Dla Was i tutorial na misia.
Wiktoria ♥♥♥

7 komentarzy:

  1. O tak, zrób tutorial na misia! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie *.* Fajny blog !! Zapraszam do mnie : http://duperelkidominiki.blogspot.com/
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :-)
      Możemy obserwować, już lecę na Twojego bloga

      Usuń
    2. Obserwuje

      Usuń