sobota, 5 stycznia 2013

Recenzja nabłyszczacza Fimo i foremka

Hejka!!!
Dzisiaj przygotowałam dla Was krótką recenzje lakieru Fimo
Kiedyś używałam zwykłego transparentnego lakieru, ale na Gwiazdkę dostałam lakier Fimo.
Po wyschnięciu wyroby nie kleją się. Są gładkie bez żadnych grudek.
A oto przykład rzeczy polakierowanej tym lakierem:

Aby ten nabłyszczacz wyschnął musimy czekać ok. 20-30 minut, co jest jego wadą. Całkowicie wysycha po 24 godzinach.
Ten nabłyszczacz jest raczej w formie płynnej (tak jak woda) niż trochę gęstej. Zużywa się go bardzo powoli, więc na sam początek wystarczy 10 ml. Jest też dostępne większe opakowanie.
W Sklepiku Dla Was kosztuje on 13,50 zł, więc w Empiku będzie trochę droższy.
W zestawie już jest pędzelek.
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i go polecam!

A teraz różana foremka:
Jeszcze nie wypieczona. ;-)
Różę odcisnęłam od kolczyków z jakiejś gazety.
Wiktoria *_*

1 komentarz: