wtorek, 1 stycznia 2013

Gotuj z pasją

Hej!!!
Jak tam się czujecie po Sylwestrze? Ja poszłam spać o 4 i wstałam o 11. ^_^
A dzisiaj przepis na jedno z moich ulubionych ciast, które mogę jeść bez końca.
Ciasto "3 bit"

SKŁADNIKI:
  • 7 paczek ciasteczek Pettit Buerre (tych większych)
  • gotowa masa kajmakowa z puszki
  • 2 budynie śmietankowe lub waniliowe
  • 1/2 L mleka
  • 2 śnieżki lub śmietan - fix'y (ja dałam 1 śnieżkę i 1 śmietan - fix)
  • 2/3 kostki masła
  • 200 - 300 ml śmietany kremówki
  • starta mleczna czekolada

SPOSÓB PRZYRZĄDZANIA:
Puszkę z masą kajmakową włożyć na 5 - 10 minut do gorącej wody (będzie łatwiejsza do rozprowadzenia na ciasteczkach). Budynie ugotować na mleku, wystudzić, zmiksować z masłem. Śmietanę kremówkę ubić ze śnieżkami lub śmietan - fixami.
Składniki układać warstwami:
  • ciasteczka Pettit Buerre 
  • masa kajmakowa
  • ciasteczka Pettit Buerre 
  • krem budyniowy
  • ciasteczka Pettit Buerre 
  • ubita kremówka
  • starta czekolada
Ciasto włożyć na kilka godzin do lodówki (najlepsze jest na drugi dzień).

Mniam!!!
 Wiktoria *_*

4 komentarze:

  1. jakie to musi być pyszne ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne jest, ale z krakersami jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bym chciała upiec , bo tak pięknie wygląda , ale mam dwie lewe ręce w kuchni ... :D
    Mniam! Musi być pyszne! ♥

    OdpowiedzUsuń