piątek, 8 marca 2013

Moje ostatnie zakupy

Hej!!!
Ostatnio pisałam o tym, że kupiłam wstążki do zrobienia kokardek.
Postanowiłam Wam pokazać resztę moich zakupów związanych z lepieniem z modeliny.
Zaczynamy!
1. Kupiłam wstążki w dwóch kolorach- różową i błękitną. Są cienkie, ale już nauczyłam się robić z nich maluteńkie kokardki.
2. W Tesco szukałam kleju do sklejenia biżuterii. Oczywiście nie znalazłam kropelki, więc kupiłam klej, który jest podobno profesjonalny. Niestety on nie klei, ale przyda mi się do robienia polew z modeliny.
3. Musiałam też kupić modelinę. Najwięcej właśnie zużywam tej w kolorze sahara, a złota jest świetna.
4. Szukając kleju, który będzie naprawdę kleił trafiłam na Super Glue. Zasycha bardzo szybko i ciężko jest sobie nim posklejać palce, ponieważ ma specjalną, zwężaną końcówkę.
5. Najpierw chciałam kupić silikon w tym dużym opakowaniu, jednak później uświadomiłam sobie, że do wyciskania go potrzebny jest duży pistolet. W Leroy Merlin znalazłam biały i uniwersalny silikon w tubce. Kupiłam dwa opakowania.

Lubicie takie posty związane z zakupami? Ja takie uwielbiam! ;-)
Wiktoria ♥♥♥

7 komentarzy:

  1. też lubię takie posty. c: ładny wygląd bloga. ^^
    obserwuje i liczę na rewanż. ;*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam!
    Świetne zakupy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :D Ile kosztował silikon? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy ^^ używałam kiedyś Super Glue i był dobry, ale znalazłam jeszcze lepszy tylko nie pamiętam jak się nazywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem robić kokardek.., ale kupuję "gotowce". Choć z takiej pięknej wstążeczki jeszcznie nie widziałam.. Szkoda, że nie potrafie wykonać!

    ***
    Wysypisko spamu:

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!
    Robisz biżuterię i chyba miło by było wygrać bon na 30 zł do sklepu z półfabrykatami, koralikami, modelinami... passionroom.pl, prawda?
    Zapraszam na bloga po więcej informacji i zachęcam do udziału! :)

    OdpowiedzUsuń